Tuesday, February 2, 2010

destination africa!!






turen starta på flesland, der me stavra inn med all bagasjen min=p hehe.. eg, pappa og Ingrid sto midt på flyplassen og kor i alle dager ska eg sjekke inn=p hehe.. gjekk seg te, og no va da berre å vente på å gå opp i andre etasjen, og forlate norge og dei so va med for å sei hadet! va kje særli høg i hatten når eg sku gå opp, litt våt i augekroken blei eg no når dei siste klemmene va unnagjort! opp i sikkerhetskontrollen, og trudde eg hadde pakka so frykteli smart, da hadde eg so langt i fra gjort, pcen låg trykt nedi, og den sku jo sjølvsagt opp 3 gonger i løpet av heile turen. banna oss gjennom sikkertskontroll, pakka opp - pakke ned! men kom oss kjapt te tax-freen og eg fant SNUS!!! hahaha!! rett og slett nydeli, tok ein "handfull" for gjekk! sist inn på flyet, kjente nesten døra smelle i rompa på oss, men kom oss med;) neste stopp var amsterdam, der me hadde litt tid å slå i hel, og då sjølvsagt ta oss ei reise-øl;) igjen, so va me sist inn på flyet, sjokkerende nok, trur me hadde ganske flaks på turen nedøve, at me i det heile tatt rakk flyet!
flyen turen ned te afrika va lang, søvnløs og trang! satt mellom to damer, veldi hyggeli men når eg sitte i midten, og begge to sover, veldi vanskeli å sjøl sove og vert fall strekke på beina, men gjekk no på et vis. og det va me kom te nairobi, kenya. da va ein kaotisk og liten flyplass, snigla oss fram te boarding, og for ein gong skyld so va me tidli ute=p ein veldi sliten gjeng satt kl 5 norsk tid(kl 7 kenya tid) og venta på å gå om bord. flyturen te lusaka, zambia va i gong. og når dei sku starte opp motoren hørte det faktisk ut som den røde fare når det e kaldt ute og har store start problemer, kje særli høg i hatten då, kan du sei!
men kom oss te lusaka med ein mellomlanding i harare, zimbabwe.



vel framme i lusaka va da avgårde kåre te lusaka backepackers, ellers kalt chachacha backpackers. her blei da nåken øl på kvelden, og konkurranse i dart, nåke eg tapte ganske stort i=p på ettermiddagen sku me ut å kjøpe oss mat, alle hadde lite kle på oss grunna da e heise varmt her nede, etter 15 gange, åpna himmelen seg, og regndråpene va like stor som ping pong baller, tok ca 10 stk te å bli søkk gjennom våt, og alle såg ut som drukna katter=p men frykteli gøy å oppleve det!!=)



søndag va da på reisefot igjen, og turen gjekk te livingstone der me ska bu dei neste 3 mnd. 6 timers busstur på ein luksusbuss, ellers kaldt vanli buss i norge=p men va kje kjedeli, men flott natur langs veien, og film i bussen. ein prest va innom òg, og hadde ein sværa fin tale, hørte kje so frykteli etter, men trur poenget han kom te var at me måtte høyre jesus, rett etterpå går han å samler inn penger i bussen... nja, skeptisk=p

framme i livingstone blei me henta av barbra og florence, og dei geleida oss te wilma guesthouse, der me ska bu og leve for dei neste 3 mnd. dei viste oss rundt i by'n, og me fekk endeli nåke å ete! nydeli enchildas, kjenne eg komme te å like maten her nede, og for ein billig penge=D me lika=D

i går, mandag, fekk ein skikkeli rundt tur der me blei forklart kor det va lurt å kjøpe mat, gå på internett og div. seinere på kvelden møtte me tony, og han tok oss med te hans plass, der me spele bilijard og drakk MOSI(veldi godt øl) drakk opp det meste i kjøleskapet, tørste nordmenn=p haha!
her knuse eg benjamin i bilijard=p

i dag, tirsdag, har me stasjonert oss på zigzag, her e da rett og slett nydeli, og me har internett so kje e for tregt, og no e da rett i bassenget!!=D
blir bedre blogg når eg komme litt inn i da, og eg blir flinkere å blogge. e litt mykje å blogge om 5 dager, derfor litt redusert på detaljer;)

men kos dåke med snø, so ska eg bli brun og fin;) hihi!

5 comments:

  1. Hei!Detta e då altså din kjære Ellinor :D
    Godt å høyra at du kom deg vel fram, og at du kosa deg! Ska helsa so masse fra alle her heima :) Her går da mest i snømåking for tio:P Jaja.. Gler meg te å lesa meir om ferdo di! Love u :)

    ReplyDelete
  2. Heisann! godt å høyre at dokke e framme og kose dokke.. ja i dag 2 februar snør da nokre store trollkjerringer:( håpe du kan sende nokre solstråle hit te spydeberg so snøen forsvinn..

    Gler meg te å følgje deg på din ferd:))

    kjempe glad i deg, klem frå tante:))

    ReplyDelete
  3. Ellinor: må helse so mykje tebake=) og du blir jo sterk i armene av å måke snø=p hehe.. ska sole meg litt for deg òg;) love u=)

    Tante: ska prøve;)

    ReplyDelete
  4. Hei søte Eusjén! So kjekt å sjå bloggen.. :) Det som ikkje va SO kjekt var den ekle eddisen! Baaaaaah!Men fortsett å blogg om Afrika sånn at me heima veit koss da står te med dåke :)

    Kjempe glad i deg og savne deg masse!

    Stor klem frå Bunhilde ;)

    ReplyDelete
  5. hei min kjære brunhilde=) eg ska la ver å legge ut fleire bilder av eddiser, eg e kje so høg i hatten eg heller når eg ser dei.. creepy..
    ska blogge so godt eg kan;)

    miss you too! kjempe gla i deg og=)
    klem=)

    ReplyDelete