Sunday, February 21, 2010

5-4-3-2-1 BUNGI JUMP!!!!!

ei ny arbeidsveke e over, eller veko e jo øyeblikk over, og det har vore ein innholdsrik og spennande veke!! på jobb har me fått lov te å bli med meir, ut i felten meir involvert i intervju og div, veldi spennande! og perspektiv og nyanser blir strekt og påvirka so absoulutt! verden e ein vanskeli, byråkratisk og grumsom verden av og til, der stakkars mennesker lider over andre sin suksess! vil kalle det ganske urettferdig. men det finst mykje gøy, spennande og interessant i verden! som f.eks. besøker løver!! veko va liten innholdsrik utenom jobb og soving, ganske sliten av å sitte i trykkende 30 grader i 9 timer kvar dag uten å gjer nåke spes utenom å observere!

men helgo kom og it's friday afternoon, turen gjekk te Barbara (eine kontaktpersonen vår), der va da grillings og vors, veldi koseli, før me reiste te Fairmount og shake what your mama gave you=p haha! lørdagen kom og me va klar for å gå med løver, me kom og møtte sjefen, og fekk det skuffande beskjeden om at me berre sku rundt å sjå på dei! heile gjengen sank i stemning då, men asso løvene e jo ganske majestetisk der dei ligge, so blei no i hundre for det om=p fekk kosa litt med dei gjennom gjerdet, og tatt ein god del bilder av dei, nydeli katter!! eg vil gjerne ha ein sånn i bursdagsgave, viss dåke lurte;) hehe... va 3 ho-løver ein hann i den inngjeringen me såg først, plusteli begynne hann-løvo å bevege seg litt, snur seg med rævo te renate og sendre ut den lengste strålen ever!!! haha! markere revir, og renate blei tydeli markert=p rett og slett tissa på av ein løve, kje akkurat kvardags det!!!=p turen gjekk videre i parken, og me fekk sjå geoparder, leoparder, elefanter som gjekk fritt i skogen, og nåke gaupe-lignende dyr!! me ska tebake ein anna dag å gjere walk with lions=D glede meg i hel!!! e kje ofte ein får oppleve det!


elefant som traska 50 meter vekke i fra oss..!!!


so søte små pusekatter!!! <3=D


gaupe-lignende kattedyr


blei litt forelska i denne karen;) hehe


leopard, va kje interessert i å sjå på oss, so dei berre sov=p

mens me e innpå det tema om å oppleve ting, etter me hadde vore i mukuni villiage, tenkte dei kontaktpersonene vår at dei kunne ta oss med te brua som knytte zambia og zimbabwe sammen, berre å sjå den og reise tebake.. men eg fekk jo ein av desse impulsene mine og fant ut at eg sku hoppe i strikk i dag=p tok 10 min i fra me hadde komt på brua te eg hadde registrert og betalt for å hoppe! men ho salgsdamo, ganske flink slagsdame, for ho hadde klart å lure meg te å ta to andre greie òg! zip-line som e seiler, henger i ein vaier, og seiler over zambezi river, da va heilt ubeskriveli! va stum rett og slett!!! fekk virkeli sett naturen i fra et anna perspektiv, ennom du hang og dingla i ein vaier 111 meter opp i lufta, blei kje da registrert, naturen va rett og slett so nydeli at den tok over all frykt!
fullstendig i hundre og femti, og klar for neste øvelse, the swing, som eg trudde va nesten det samme som zip-line, der tok eg so jævli feil som da går an!!! i helvete, unnskyld ordspråket, men når du trur du ska dø, so blir da litt stygge ord!! va lykkeli uviten og sprang, hoppa frivillig med sats, utenfor og trudde eg sku bli svinga bortøve, men i stedenfor gjekk det 111 meter rett ned, og da kan eg sei dåke, da va eg kje klar for!!!! panikk, stille panikk vel å merke, på høgt nivå, va so redd og eg klamra meg te taue og sa kje et ord! før hoppe hadde han instruktøren sagt at eg sku holde fast i tauet heile veien, eg tenkte yeah, right, som om eg komme te å klare da når eg e i hundre og femti, haha! har aldri holdt fast i eit tau so hardt før i heile mitt liv!!! hold om to your life meir eller mindre! eg har nekta heile gjengen å ta the swing, e jævli ekkel=p men no e dei klar for kas vei tauset og personen går, so kanskje kje so sjokk når ein tråkke over kanten=p renate hadde vel samme følelsen som meg når eg hoppe utenfor, "no kommer en mine nærmeste te å dø, det tauset komme te å ryke og eg må se stine dette i døden" nåke lignende tanke hadde vel eg òg!! kom opp på brua igjen, fant renate og eg glømte meg i armkroken hennes i 5 minutt, følte meg veldi liten og redd=p
den slengo/huska tok virkeli på, har blåmerke på innsio av lårene i dag, f... so vondt, og blitt skikkeli mørbanka etter den, verke litt i kroppen men litt godt òg=p


her sku eg ned, 2 gonger i løpet av 30 min, 111 meter rett ned, 2 gonger, heilt normalt=p


the swing, idiotisk leke=p hehe sprang som ein idiot i lufta, prøve å komme meg vekk i fra det, men asso logikk på det tidspunkt, haha, eh nei=p


vektløs 111 meter rett ned, e ein sjuk opplevelse!! the swing


the swing


BUNGI JUMP!! heilt fantastisk!!=D


LOVE IT=D


ubeskriveli!!!!!

hehe, godt eg hadde med renate som pusha meg heile veien, trur kje eg hadde hoppa i bungi hadde da kje vore for at renate pusha og gav klar beksjed om at "jo det ska du! NO KOSER DU DEG!!!"=P HAHA!!! og beskjed i fra instruktøren om enten so hopper du eller so sette du deg.. asso du bør ikkje gje meg ultimatium når eg e redd, steik forbanna og har ordene te renate ringande i øyrene, høre eg 5-4-3-2-1 BUNGI JUMP!! helvete heller, der tok beina og spente i fra, og eg raste 111 meter rett ned,holy clap!! skjønne kje kossen eg fekk kroppen min utfor den kanten, for før, når eg satt å blei strappa på strikken og heile pakko, såg eg ned og da va jævli langt ned!!! og litt panikk kom og kje faen om eg sku hoppe ned der, men igjen renate, "NO KOSER DU DEG" =p hehe.. gjekk i ein sjokk tilstand når eg va på vei ned, og fant ut at da va lika grett for då hang eg berre der, og håve kunne kje begynne å få panikk og kroppen slappa av sånn at eg kje fekk trøkk eller sleng ein eller anna plass i kroppen! dei som stod opp å såg trudde eg hadde blitt bevisstløs for eg såg ut som ei dokke osm berre hang og slang=p hehe... men da va kanon gøy, herregud for ein følelse, kjenne virkeli at ein e i livet då!!! LIVE LIFE TO THE FULLEST!!!!;)
kom opp å va heilt i hundre, fekk ein god klem av renate for at eg hadde vore so flink/dum/modig og hoppa, beste klemmen ever=D nydeli dag!
gjekk å kjøpte film og bilder, ska prøve å få lagt ut nåken, men med det nette her nede so kan da ver at da ikkje går, litt dårli nett!! kvelden blei feira, for min del, med grilling, grillmester maren og assistent stine(me e dei faste med grillen), stod for grilling av mais og kjøtt, nydeli som alltids=D og mosi(lokale ølet) som vår gode venn ved siden av, og blei ein del av dei!;) kvelden gjekk videre te fairmount der det blei høg dansefaktor, litt diskusjoner med idiotiske mannfolk, og god stemning blant gjengen=D LOVE IT=D
i dag søndag e avslapping, og vere på nett på zigzag=D

3 comments:

  1. HAHAHA, stine du e GAL! bli heilt låk i magen berre av å sjå ka du skrive - so kjeme dei sjukaste bilda... da blei ei nesten kvalm! meeeen ditta der skal vi jær her heime i norge i sommar og, regna me du blir me ijen ! :)

    ReplyDelete
  2. gosj du va tøff.. eg hadde aldri turt da.. artig å lese og sjå bilde frå zambia:) kose deg masse og stå på under ferden:))

    kjempe glad i deg og sakner deg mykje:))

    ReplyDelete
  3. haha, sjølvsagt Tone, sjølvsagt e eg med!!! e so jekli rush og kick, gjer da so absolutt igjen=D tihi!!=)

    ReplyDelete