Sunday, February 7, 2010

that's not chinese!=p

her komme litt andre ting som eg kom på so har skjedd den sista veko.
det første va at når me tok bussen i fra lusaka te livingstone, va at ein prest gjekk på bussen og hadde en preken te oss, va no kje heilt forberedt på da kan du sei=p men va no interessant det...=p og når han va ferdi, sa han so fint: "you can donate money to my church, if you want" og det morsomme av alt va dei som kje gav pengere, kommenterte han.. so jaudå=p

den kvelden i lusaka møtte me to mannfolk, han eine jobba med å beskytte åkrer frå elefanter. viss dei kom inn i ein åker so va alt vekke i løpet av dagen, og levebrødet var tapt det året då. metodene dei brukte for å beskytte mot elefanter va chili!! dei gjerda inne åkeren, og hang chili rundtom, og det kunne elefanten lukte på 1 km avstand pga det va so sterk lukt. men elefantene e lure dei, so nåken plasser kom dei seg inn ved å rygge ned gjerde, og dermed unngå den sterke lukta i nasen.. vert fall det me blei forklart, elefanter e smart dyr dei!;)glede meg te å sjå dei majestetiske dyra!!=)

me tar som oftest taxi rundtom fordi det e et stk te sentrum, og då bestille med taxi for 15000 kwacha, nåke so e rundt 15 kr! billig billig! men vert fall Maren tok taxi heim i fra by'n ein dag, og då blei taxien ho satt i, stoppa av politiet, og førarkortet inndratt.. men det beste av alt, taxi-sjåføren sku få lov å kjøre Maren heim, men han måtte komme ned på politistasjoen rett etterpå, me e litt i tvil om han komme te å gjer det=p hehe;)

i by'n som me må inn for å kjøpe mat og div, på gatene e det masse gateselgere, og dei selge faktisk penger!!! one hundred trillions dollars e det dei går rundt å prøve å selge!! lure på kor i alle dager kor dei pengene kan brukes?!=p og me kan kjøpe dei for 50 kwacha trur eg, so no holde med å samle inn alle 50 kwacha lappene me får, for å kjøpe alt me får tak i dei siste dagene=p hehe... og 50 kwacha e null og ingen ting. 50 000 kwacha e ca 70 norske kr,og for den summen kan ein få ein god middag og brus/vatn ved siden av!! me like;)og 50 kwacha kalle me for crazy shit for me kan kje bruke da te ein drit.. men veldi gøy for det om=p

dei siste dagene har me slappa av, og tatt livet med ro. eine dagen hadde med grillings i bakgården på Willma,grilling va kje so vellykka, fekk den i gong etter 3 timer, då hadde me henta meir kull og fått papir og plastikk, og Alice (vår zambiske mamma) hjalp oss med å få ild på det. eg og carina steike kjøtte og Maren, eller Mamma Maren som me kalle ho, ordna grilla maiskobler, heilt nydeli=)
på torsdag møtte me the director of the deparment og education, berre helst på og gjekk igjen.. hehe.. va kje so mykje prat i han, men kan no vert fall sei eg har helst på han;)
fredagen va det fullpakka program med museum besøk, der me besøkte museumet i Livingstone, det største i Zambia, the David Livingstone museum, fekk innblikk i historien, dyrelivet og masse meir. såg ein svart mamba(verdens giftigaste slange)på lang av stand, utstoppa vel å merke, men eg begynte no å svette ein god del.. lure på ka so skjer viss eg møte på ein, kan ver at eg komme heim te norge tidligere enn ka eg ska=p hehe..


ein av mange søta krabater som e rundt omkring, gekko=D


i denne bilen sku 14 stk inni, hehe, me trøkka oss og det gjekk;p

etter va me va ferdi på museumet kom et par mannfolk bort te meg og Carina og sku selge oss smykker, njemi njemi(sikkert feil skreve) dei ska me bruke når me ska te victoria falls for å beskytte oss viss me detter uti?!=p vert fall, njemi njemi e havgud, eller nåke i den dur, so viss me har det smykke på oss, blir ønska velkommen viss me dett uti?!=P hehe.. jaja;)
etterpå var det avgårde i te the david livingstone college of education, der me fekk omvisning. me fekk òg tilbudet om å bruke biblioteket, nåke so kanskje kje e so dumt når me ska skrive oppg.;)

på kvelden va det fest for alle penga, va ei anna norsk gruppe i Livingstone, so dro bort der dei budde på vors, Jollyboys hette da, et backpacker plass, ein smule finere enn ka me bur på og dei har til og med varmt vatn, nåke me kje har på willma, men me har gjort det so heime koseli der me bur at me forblir nok på wilma fram te me reise heim=) men vert fall på Jollyboys møtte eg ei som eg har gått i klasse me i Sogndal, på samfunnsfag, Vibeke! hehe! verden e liten ska eg sei deg! veldi gøy=)ferden gjekk videre te Tony's plass West Five (Tony har blitt vår privat sjåfør, han viser oss plasser so det e litt grett, for me sett litt av utkant Livingstone òg!), der va me ein stund før me sku på club fairmont som ligge i by'n, der sku me so dei zambiske seie: "shake what my momma gave me"=p hahaha... va veldi gøy på cluben, litt innpåslitne mannfolk, som fekk klar beskjed etterkvart, men fant oss nåke folk som va ufatteli flink te å dansa, stod nesten berre å måpe=p
eg og maren på club fairmont=)

i dag, søndag, har me vore i kyrkjo!!! på st. Theresa catholic catheral, me dressa oss opp i skjørt og skjorte, inkludert meg(lika meg kje særlig i skjørt for å sei da sånn=P) menmen, prøve nåke nytt;) va ein morsom gudstjeneste, litt likt som heime, berre at dei som går i denne kyrkjo kje ser ut som dei ska i begravelse kvar søndag, e full av liv og synger=) veldi gøy å oppleve=)

kyrkjebandet


koret


gjengen etter gudtjenesta


St. Therese catholic cathedral

no sitte med på chrismar hotel som ligge et stk utenfor sentrum, e utruli fint her, vil påstå at dette e ganske nærme paradis, dei e litt dårli på å få rett bestilling når da gjelde mat, men ellers heilt fantastisk=)

her får dåke et lite glimt av kor fint det e på chrismar hotel=)

i måro beynne praksisen, ska bli godt å komme i gang, men litt skremmende=)då får me sjå kossen t.i.a( time in africa) fungere.. me har allerede opplevd t.i.a. og me kjenne at tolmodigheten blir strekt på ytterpunktet, vert fall min, eg som kje innhar tolmodighet, men får testa den godt no, og kanskje lært meg korleis tolmodighet fungere=p hehe..

ps: det område me bur i hette nottie broadie, og viss du uttale det so høyres det ut som naughty broadie=p hehe.. og me kan kje gå for langt i feil retning då kan me bli overfalt, rana og ja div... so kje so høg i hatten då når me gjekk heim første dagen, i mørke, og gjekk feil fant me ut, og da va ganske langt nedi nottie broadie. har no gjort det, og gjer det kje igjen;)

ps2: overskriften komme av at ein kveld me hadde på west five so kom me i snakk om tatoveringer, og dei sku sjå min tatovering, robert dro med singlet min, og sa: "that's not chinese", og drog singlet min fort opp igjen. fullstendig ut av sammenheng og hysterisk morsomt der og då=p hehe;)


søte hunden som e på zigzag, har heilt forelska meg i den!!=)



ein liten gjest utenfor willam i går kveld.


her e ein av vaktene som går rundt om i by'n, passer på utenfor banker spesielt, blei litt skremt første gangen eg såg dei stod rett opp og ned med eit maskingevær, men no gidde eg kje å reagere på det ein gong=p

1 comment:

  1. Var jo ein kjempe søt utgåve av embla:)) e jo heimlandet te embla du e i no:)) alltid artig å lesa bloggen din, i dag va me å feira dagen te daniel.. han vart jo 16 i slutten av januar:))

    godt du kose deg, og at dokke e forsiktig:):) sakne deg mykje:)) glad i deg.. stor klem frå tante:))

    ReplyDelete