Wednesday, February 3, 2010

vår nye kvardag

dagene begynner å gå i surr, men trur det e onsdag i dag=p me henge på zigzag, nyte god mat, internett og basseng. og sjølvsagt working on our tan;) me begynne å kunne veiene te dei forskjellige plassene, der det e billig mat, og kor me kan kjøpe kle som e riktig i forhold te jobb. for det må stine ha, haha. skjørt og bluse eller t-skjorte, so eg må gå å kjøpe med skjørt, da kan jo bli et eventyr i seg sjøl, skjørt i 2 mnd, kan ver eg blir litt femenin i klesstilen..=p haha!

i går va me å spiste på armadillo, kje so langt i fra der me bur, kjempe god mat, eg, juliane og robert prøvde shima, e nåke som dei spise te lunsj og middag, kan sammenlignes med ka poteter e for nordmenn. det smakte heilt grett, va kje so mykje smak på det, menmen, fekk no skryt for korleis eg rulla da!!=D shima eter me med hendene, og me må rulle det på ein spesiell måte for å lage ein ball, so dypper me det i sausen og kjøtte med ska ha, og eter, veldi gøy å prøve det=)

der so me bur so e da heilt greie forhold og standard på ting, men det fins kje varmt vatn å oppdrive i det heile, so når me ska dusje so må ein mote seg opp for å dusje i kaldt kaldt vatn, men ganske herli når det e ein plass mellom 25-35 grader ute, det å få kjølt seg ned, det e kje so dumt;)

ved wilma har me fått nye venner so tar i mot med åpne armer, gekko (firfisler). ganske fargerike nåken av dei, ska prøve å ta bilde av dei, og legge ut=) men ete altsp insekter, meir spesifikt edderkopp, og nåken av dei e ganske store ska eg sei deg!! men me har med insektsspray, og den blir brukt heftig, nesten so me forgifter oss sjøl..=p dei e mykje langs veiene og, og første kveld gjekk me heim og det va kullsvart, såg kje ein meter av kor me gjekk. og va mykje rart so bevegde seg på bakken, og har funne ut da me kje kan sjå e gekko!! e kje tvil ein gong, for eller so komme eg aldri te å gå ut der, slanger for f...skap. men eg har forsikra meg at slangene e ut i bushen, og kje der me e, men e no kje heilt sikker, for carina meinte ho såg ein overkjørt i går... skeptisk!!! viss eg ser ein so blir da vert fall ein musungo(kviting) springande hylande gjennom gatene!!=p hehe..

no sitte me på zigzag og nyter herrens glader dager, e litt "kaldt" i dag, so dei seie her nede, 25 grader, og det e kaldti livingstone, men vett no kje heilt eg, eg svette no=p hehe.. og no høyre eg på robbie williams på radioen, då e eg i himmelen! den nye yndlingssangen min òg! livet e herli=)

No comments:

Post a Comment