Monday, March 1, 2010

Botswana!!!=D

då gjekk turen te Kasane, Botswana for å fornye visumet og gå på safari både ut i bushen og båt safari, gjett om eg va i fyr og flammer! redeselen for å møte på slanger va litt mindre berre for at eg visste eg sku ut å sjå dei meste majestetiske dyra som går på denne jorda! har sett det meste mangler egentli berre å sjå nokre kattedyr og sebra i sitt rette element, nettopp i frihet og ikkje i fangenskap! men har no ein god del år på meg, og Ingrid, da e berre te å begynne å pakke;)


ferjo i fra Zambia te Botswana, e ikkje akkurat Tide eller Fjord1 stil over det=p


Plassen me til slutt fant ut me sku bu på! hadde bestilt på hostelbookers.com, og dei hadde link te ein billig og grei camp som me kunne bu billig på. når me kom te botswana og spurte taxi-sjåfører om kor plassen låg va da ingen som visst kor da va, va no litt merkeli syns me. eg gadd ikkje å reagere so fælt sio eg hadde sove 2 timer, og sjekke ut korleis nattlivet og nattklubben e ein onsdagskveld/natt=p (veldi bra e konklusjonen)=p men ein som hette Blessing kjørte oss te Chobe safari lodge for å sjå om dei kunne hjelpe oss, ingen hadde hørt om denne plassen, og fant vel ut at plassen va humbug, Stine hadde begynt å våkne, litt bakfull uten mat, drikke og snus(nåke eg har klart å holde meg unna i 2 veker!!!) fant eg ut at eg sku gå inn på mailen og skrive ein fin liten notis te hostelbookers=p etter kvart gav me opp å finne ut kor plassen va, fekk vete etterpå at plassen va under bygging og ikkje kunne sove der=p jaja, jalla greie... men 4 stjerners hotell e no kje so gale da heller, og billig, 400 kr natto eller 100 kr natto for dei som sov i telt, e ikkje sjangs for at eg ska da, kan ver at slanger komme inn, og enten so hadde eg daua av hjerteinfarkt eller slangebit, e ikkje so gira på nåke av da=p
so der sov me heile helgo og me hadde varmt vatn i dusjen, har kje kjent da sio eg va i norge, va heilt fantastisk=D


fantastisk personal som jobber her, hjalp oss å leite og alt mulig, herlige mennesker, ska dåke te botswana so må dåke her!!!!


kan kje klage på utsikten eller fasilitetene;)


nyte livet =D




so va da ut på safari kl 06.00 om morningen, me sku vere ut i Chobe National Park i 6 timer, og eg va klar, både med sinn og med kamera=D her e bilen me sku reise med, konge=D hehe;)


ein liten pusekatt, nett som me har heime=p va heilt utruli og fantastisk å sjå det
majestetiske dyret i sitt rette element!!! kunne sett på den i timesvis!!! nydeli!!!


her gjekk han rett forbi bilen, og då meine eg cm i fra oss, ingen ting som kunne hindra han å hoppe opp og smake på oss!! heilt sinnsjuk opplevelse!!! =D kan leve lenge på den!!!;)


guiden vår, lucky, laga te frokost te oss, ganske godt, med utsikt over ei elv, trur da e zambezi river og ser over te namibia=)


Nam nam=)


på andre sida e Namibia!


sjiraffer, dødskule dyr=D og so søte!! hadde veldi lyst å springe bort te dei, men når eg vett at dei kan sparke meg i hel på et spark, so satt eg lika grett i bilen og såg på dei=p


småe timoner, eller mongso(trur eg dei hette),dei like me vert fall, for dei ete slanger so lure på om eg ska drive oppdrett på dei og plassere dei rundt om i verden;)


Impala og villsvin eller Pumba=p dei va da ein del av, begge to, i heile parken. i tillegg va pumba òg på hotellet, kunne sjå dei springe gjennom hotellet med halen rett opp, so skjønn og morsome;p


her e buffalo på namibisk side! mektige dyr!


Liten pusekatt igjen=D forsatt like søt og uskyldig=p


mektig dyr!! dei ser veldi dårli so viss me va veldi stille so kom dei bort te oss, va vel ein meter vekke i fra bilen når dei passerte forbi!! naturen og dyrelivet e fantastisk!!


og lille søte uskyldige kom ut fra buskene, gjett om hjerta mitt smelta då!!! nåke so søt ska ein leite lenge ette!!! <3


Chobe National Park!


Liten skilpadde, so søt!


Elvo me sku ut på båt safari på idyllisk!!


vann øgle, ganske kul;)


flodhest, haha, denne va kul! steikforbanna og raseri anfall, love it=D


åh so sint=p va jekli sint, ein smule skummel, vert fall når den dukker under og du ser berre luftboblene går rundt båten, og plusteli ingen ting, der stige et tonn av ein flodhest opp og skape seg litt( eg i ekstase) og dukker ned igjen. båten begynte å rygge ganske kjapt då=p


krokodille, den ligge stille for å regulere kroppstemperaturen, den kan ligge sånn i mange timer, den låg ganske lenge der, plusteli bykser den ut i vatne og forsvinner, hjerta litt i halsen då! men forsatt i ekstase=p


flodhest med baby flodhest, so søte=)


flodhest og elefant i samme bilde, kje nåke photoshop her ska eg sei deg, just nature=D



eg og carina på båt safari med windhoek øl, namibisk øl, veldi godt!! gjekk fort nedpå når eg såg ein slange komme svømmende mot meg!!



Fiskeørn, såg mange av desse langs elvebredden, heilt nydeli!!!


ska ikkje sei nei takk te denne hytta!! idyllisk, magisk og unik!!!=D


nesten som et maleri, nydeli dag og nydeli utsikt!!!


Nydeli solnedgang!!!! at naturen kan ver so nydeli, e heilt fantastisk!!!


NYDELI!!!!!

denne helgo so va da jo A1 konsert i sogndal, og eg og Juliane har glede oss te lenge, og va kje so fornøyd når me satt i Zambia eller me va jo i
Botswana når konserten var, so me hadde vår eg konsert på et golv på et hotell i Botswana, va kanon bra konsert, med litt tekniske problem, men grett sio det va ein ny i lyd og lys=p og ekstra konsert på vei heim te Zambia, va heilt fantastisk;)=p hehe...

mykje bilder og lite tekst, men eg syns bilder forklare mykje bedre enn ka tekst gjer for denne turen, so berre nyt da;)

2 comments:

  1. Hei Stine - fikk link til din blogg av Juliane. Du har tatt fantastiske bilder og det var fine kommentarer. Nok en stor opplevelse å ta med seg fra oppholdet i Afrika. For en litt bekymret mor var nok "ferja" det som gjorde sterkest inntrykk. Glad dere er trygt tilbake hos Wilma. Håper sykdom er på retur - pass godt på hverandre. Hilsen Elisabeth (mamma'n til Juliane)

    ReplyDelete
  2. tusen takk for det=) va ein utruli opplevelse, va heilt fantastisk, komme te å leve lenge å den opplevelsen=)
    hehe, den ferjo kan vel kje akkurat kalles ei ferje men snare to planker med motor på, men den funke;) hehe, litt skeptisk va me når me såg ka so sku ta oss over elva!
    sykdommene e på vei ut og alle begynne å kvikne til igjen, so får håpe dei neste to mnd kje har meir sjukdom i seg!!
    det ska me gjere=)
    stine=)

    ReplyDelete